Thursday, October 8, 2009

TBL - Final Weigh In

Salam,

as promised today saya akan bgtau cara2 dan syarat2 yg diperlukan utk anda semua ikuti bg final weigh in TBL Contest ini.

1) Anda dikehendaki menimbang berat anda pada hari JUMAAT 9 October 2009, dan resultnya harus di EMAIL pada saya selewat2nya pukul 11 malam hari tersebut. Result yg dihantar lewat dari hari dan waktu tersebut tidak akan diterima.

2) Pada masa anda melakukan final weigh in tersebut, anda dikehendaki meletakkan sebatang SUDU di tepi weighing scale anda, ini adalah sebagai bukti yg berat anda adalah yg paling latest sekali dan khas utk TBL Contest ini. :) dan macam biasa snap gamba weighing scale tersebut bersama berat anda dan emailkan pada saya okay.. :) sila rujuk contoh dibawah..


3) Itu je syarat2nya..tak susah pun kan? :) goodluck eh..


anyway ada sapa2 gain weight? eheheh ayoooo...

yang mana terasa2 naik berat tu..sempat lagi kot nak turunkan berat.... lepas baca entry ni.. terus puasa..hehehe


tak sabar nak tgk final weight korang... ermm as for me.. hanyut kot..hhehee.. anyway b4 this saya ada bertanya pendapat semua..samada nak buat gath atau tidak... nak sambung contest atau tidak.. well... ada yg nak buat gath...n ada yg taknak.. terpulang pada u all sebenarnya..

anyway ni list denda yg korang kena bayar.. actually i was thinking.. duit registration tu terpulang samada nak bayar ke tak, plan asal saya kalau ramai yg join, duit registration tu adalah utk gath n tshirt, mmg ramai yg join tapi memandangkan ramai jugak yg mcm tarik diri je so saya serahkan pada korang semua yg masih setia eh.. kalau nak buat then kita kumpul duit tu.. kalau taknak buat then abaikan jek la.. saya tak kisah :)

..tapi duit denda tu..saya rasa perlu bayar..sebab itu adalah denda korang gak yg naik berat kan.. n dun worry.. the money is not for me... tapi saya akan jadikan ianya sebagai hadiah utk contest ini jugak..

Anda bleh refer chart diatas utk rujuk berapa denda yg anda perlu bayar... saya hanya mengambil kira denda sehingga bulan 8 sahaja, bulan 9 saya abaikan :)... so kalau dicampurkan semua ada la total RM230, provided semua org bayar la kan..kalau ada yg tak bayar then jadi kurang dari itu la kans.. and the money akan dijadikan hadiah bg 2nd or 3rd place.. or maybe kita bleh buat semua org dapat hadiah.. sebagai tanda kenangan...

the registration fee, terpulang pada anda semua eh.. nak bayar buleh..(kita jadikan hadiah gak)..taknak bayar pun boleh... no problemo :)

Last but not least..thanx for everyone`s participation, and who will be our Biggest Loser? Just wait n see la yer.. :)

p/s: Syukur alhamdulillah.. akhirnya.. :)

to Hafezah, i still owe u ur crocs la dear.. so sorry.. will deliver it soon.. being bz lar :(

4 comments:

zn said...

buat la reunion cum open house raya...hehe

gebu's fairy tales said...

btol2 saya setuju

nina said...

buatla gath

Ika Zulaikha said...

okeh okeh..
cya tomorrow..hehe