Friday, October 2, 2009

FINAL WEIGH IN


Salam,

thanx to those yg dah bg komen n pendapat masing2..

ok kira agree la eh kita buat final weigh in macam biasa di rumah..

tapi since ni adalah weigh in yg terakhir so ada sedikit kelainan eh..

yg mana yg dah antar result b4 ni..thanx a lot..tapi saya tak amek result tu utk final weigh in eh

please take note this :

1) next week hari khamis pagi (8/10/09) saya akan buat announcement di blog TBL ini dan maybe di blog saya jugak.. cara2 yg saya perlu anda semua buat utk final weigh in.. so anda semua kena aware la eh..

2) pagi khamis tuh..tunggu update dari saya... hanya final berat yg mengikut syarat2 yg ditetapkan pada hari khamis itu akan diterima utk final weigh in result.. orait bebeh.. :)

3) jadi takdela sapa2 ngelat ngan berat masing2 nati... erkk ada ke yg ngelat? takde kot.. cuma saje je ngan cara ini dapat memeriahkan TBL final weigh in kita..

4) so jgn lupa okay... hari khamis pagi.. alert dgn update dari saya utk final weigh in result!!!

5) so ada lagi beberapa hari utk anda diet.. sebab saya hanya perlu berat anda pada hari jumaat 9/10/09 !!!! utk kiraan final weigh in.. tapi kena tunggu arahan...dan arahan itu hanya akan diberi pada hari khamis 8/10/09..


ermm faham kan.. hopefully la..hehe kalau tak faham bleh tanya..ada masa seminggu lagi..so kalau ada kawan2 yg tak dapat nak online..takdapat nak jenguk blog.. tolong inform dorang eh.. hari khamis pagi kena jenguk gak blog, utk arahan final weigh in..

GOODLUCK GIRLS... LUV U ALL....

2 comments:

Cik Hani yang Baik said...

wah..dah nak sampai final...oo yeah....

Aimie said...

alamak.. baru baca.. baru cam ngelat2 diet.. ade 3 hari lebih je lagik? aish.. berat la makin ting tong je angkanye.. okeh2.. sy tunggu khamis ni hokay!