Thursday, October 1, 2009

Announcement for all Contestant!

Salam

Seperti yg anda semua maklum kita dah sampai ke penghujung episode diet utk 1st season ni..( ada 2nd season ker?) dan saya memerlukan berat anda yg terakhir utk saya umumkan winner dia ..TETAPI.... saya memerlukan pendapat anda semua eh..

1) nak buat final weigh in masa gathering ker? Dan bila agak2nya nak buat gathering tuh? dan korang boleh ker attend gathering tuh? atau.....

2) Buat final weigh in macam weigh in biasa anda di rumah..tetapi ada syarat yg akan saya tetapkan kemudian..

3) Hadiah yg dijanjikan hanyalah utk satu pemenang jer... tapi kalau anda semua membayar duit utk gath tu... dan juga denda2 yg telah dikenakan.. maybe kita akan gunakan duit tersebut utk hadiah no 2 and 3... so terpulang pada anda semua utk decide.. or maybe kita akan simpan sikit denda tersebut utk hadiah 2nd season kalau ada lar.. taknak takper.. semua terpulang pada contestant ehh..

4) korang nak ke buat 2nd season??

so please comment kat sini eh.. senang sket nak tgk.. kalau nak email adalah sangat lambat utk saya tahu the feedback..

COMMENT DARI PEMINAT2 TBL amat2 dialu2kan..

7 comments:

Unknown said...

yessa tak sabo nak tngk the winner...hehe

Sobby said...

Buat final weigh in macam weigh in biasa anda di rumah.. saya rasa takyah buat gath pun takpe la.. kalau nak weigh in guna satu scale pun susah sbb masing2 guna scale yg beza2. ada guna digital, ada guna jarum dan bukan semua tepat. so asalkan masing2 JUJUR dlm memberikan berat masing2. Thats shud be enuf.

saya dah anta berat saya ari tu tau. :)

Unknown said...

mia hanya mengikuti

sebenarnya klu nk wat gathering, bg yg dekat mungkin leh datang..apakah yg jauh, sgp dtg?

tp klu pilihan no 2 ..ok gak. MMg la klu wat gathering...lg meriah, anda lihat hasil sebenar..br gempak kan..
semuanya terserah pd pesertanya

bg kami yg mengikuti....hanya melihat

2nd season?huhu..mcm mia ni pasti dh x leh masuk..tp rancangan mcmni boleh tahan...cuma, kena kuat azam..jgn separuh jln semata-mata pertanidngan je tau....teruskan berterusan

gebu's fairy tales said...

komen sy..di blog kak kaseh hoho..malas nak type lagik..

Aimie said...

No 2,3,4.. setuju..

bile last weight in k kaseh? 30sept ke.. saya punye 57kg.. dah snap picture siap.. tapi tak emel pun kat k kaseh.. takut cam saye sorang je yang poyo2 anta berat.. hikhik..

Ika Zulaikha said...

mcm tak yah wat gath jer..
susah gak nak gather2 ni..
lagi2 tang raye skrg ni..

gebu's fairy tales said...

tp walo camna pun sy harap ada gak gath ni..nak gak beramas mesra dgn geng2 TBL especially ahkak kaseh heheheh..pls eeh kak kaseh..tolong adakan gath tu ihikss