Thursday, October 29, 2009

99HTN - 99 Hari Tanpa Nasi

Salam..

short announcement!

kepada pengunjung2 dan peserta2 TBL semua adalah dijemput utk menyertai satu

lagi contest diet anjuran ZEL (LoseWeightChaiyokk) iaitu 99 hari tanpa nasi!!

memandangkan TBL season 2 lum start lagi..so mari ramai2 memeriahkan contest

ini..lagipun zel dah bgtau peserta 99HTN masih bleh join mana2 contest yg lain..so

andaikata TBL season 2 open..still bleh join gak walaupun

anda tgh join contest 99HTN ini.. so jom laaa ..tunggu apa lagi..

klik2 DISINI utk keterangan lanjut..



p/s: Misi diet diteruskan!!

3 comments:

Seroja Jingga said...

aku tengah diet ni
tapi malas nak contest2

miss diaNa said...

err... camner nk join the second season erk?

Little Kampung said...

Hi awak :)
saya sudah kembali & baru online~
dah 5 bulan saya tak makan nasik
kalau teringin sangat
saya jamah je hehehe
terima kasih datang
blog saya walaupun time
saya away, take care
oh ye nuff kat sini
tak keluar lagi
ape pon nanti saya
datang lagi kay :)