Thursday, May 13, 2010

Updated TBL Contestant

Salam

Sorry lambat update, Nampaknya kita akan delay start diet contest ni
ok dibawah ini adalah senarai updated TBL contestant yg masih nak join n bayar RM50 registration fee, kalau ada yg nak tarik diri atau ada yg berminat nak join tapi belum bg detail sila bg saya detail sebelum hari Sabtu ni ya (15/5/10) dan email detail ke tblseason2@yahoo.com

1) Nisa
2) Noradzlina
3) Farah
4) Chubby
5) Diana
6) Zul
7) Siti Haisah
8) Rasidah
9) Diyana
10)Yusairi
11)AIney

ok kalau ada yg saya terlepas pandang dan tak letak dalam ni sila inform eh, insyaALLAH kalau takde apa menghalang sabtu nati baru saya bg acct no saya eh...

dalam masa tuh.. anda dah fikirkan apa cara dan taktik anda utk kuruskan badan dan menang contest ini? :) saya dah :) tapi belum mula lagi la ..tunggu kita ramai2 diet eh.. chaiyokk!!

11 comments:

AishaAminudin said...

salam kaseh..

akak no 7 tu..ha..ha.. mmg nk diet tunggu kaseh je ni..

Kaseh said...

adyshariz: hehe kaseh pun sama kak.. tak sabar ni nak mula.. dah makin berat dah badan ni haaa..

Anonymous said...

tq fr the updates kak kaseh, lama D tunggu, mean official date tbl ni on 15th kan? tq tq,eh ada dua diana? can kak kaseh pun my nick name Diana MDP instead Diana..nati people confuse plak..tq tq..yup adyshariz n kak kaseh lets diet beramai2 ,the more the merrier :) we can do better!

Cikgu Ucie said...

ok..cun..yusairi is me...;-)

Dhia Dzul said...

saya menunggu email akaun number... hhhuuuaaa...

noradzlina.kamdani said...

ok..nnt roger no acc yek

zul said...

okay...konpem join..jgn lupe no akaun yer...

Sobby said...

sis kaseh, what happened to my hadiah ek? bukan no5 pun patut dpt sumtin ke? dah 6 bulan dah tunggu uhuks.. =(

Kaseh said...

alahai sobby syg.. kalau nak tahu tak ramai yg byr pun..anyway takper..nati akak bg hadiah utk baby ehh..

D.I.Y.A.N.A said...

salam .. saya no 9 tu kan kak kaseh..
saya link akak tau!

Ibu Mifzal said...

hehe..dah confirm join...